Naam:
gele-onthego.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Yves, Veerle, Niels en Wout. Ons leven gaat er vrij druk aan toe en we vinden het leuk om er geregeld even op uit te trekken. We houden van actieve vakanties, ofwel om ons op een sportieve manier uit te leven (zoals skiën of wandelen in de bergen) ofwel om nieuwe streken te ontdekken. Sinds Niels en Wout er zijn hebben we vooral rondreizen binnen Europa gemaakt, maar aangezien we merken dat onze flinke jongens wel klaar zijn voor wat meer avontuur, kunnen we onze grenzen letterlijk en figuurlijk verleggen!

Over onze reis

Als eerste bestemming met z'n viertjes buiten Europa hebben we voor Namibië gekozen. De combinatie van safari met een zeer gevarieerde natuurpracht en dit toch in een Afrikaans land dat in alle veiligheid toelaat om met 2 kinderen van 6 en 9 jaar op eigen houtje rond te trekken, heeft onze keuze bepaald. We kijken er enorm naar uit en hopen dat we unieke ervaringen zullen beleven!

Bezochte landen

Wij hebben 20 landen (8%) bezocht:

België, Bolivia, Cuba, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Namibië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.